Hop til hovedindholdet

2900 Hellerup

Christian Liebergreen: Jorden rundt på 260 dage

Arrangementsbeskrivelse

Lad drømmene flyde, og få et afbræk fra vinterens mørke aftener - Hellerup Sejlklub inviterer til klubaften og foredrag med Christian Liebergreen, der har sejlet jorden rundt alene på 260 dage i en Sagita 35.

16. marts 2018 kl. 19-21. Middag fra kl 18. Sted: Hal 1

VIGTIG INFORMATION VEDR. TILMELDING
For hver enkelt billettype, vælg antal af billetter og tryk på "Læg i Kurv" inden du går videre til næste billettype.
Når du har alle de rigtige billettyper (HUSK OGSÅ AT TILVÆLGE FOREDRAG!!) og antal i din kurv, tryk da på "Foretag Tilmelding"

Hellerup Sejlklub er rigtigt glade for at kunne invitere alle medlemmer samt familie (omfatter partner, børn og forældre) til en herlig klubaften med spændende indlæg fra Christian Liebergreen, der blev kendt i hele sejler-danmark da han i 2012-2013 sejlede alene jorden rundt i sin Sagita 35.

Jorden rundt alene på 260 dage

I sommeren 2012 tog Christian Liebergreen af sted på en jordomsejling, der førte ham gennem de største, øde og mest blæsende steder i verden. Han var ni måneder om denne tur, hvor han helt alene og uden at gå i land på noget tidspunkt kom i den eksklusive gruppe på knap 200 mennesker i verden der har gennemført dette.
Christian fortæller hvordan det føles og tackles når man ikke ser et andet menneske og oceanerne er ens forhave og baghave i 260 døgn.
Foredraget handler om troen på sig selv, hvordan man kommer jorden rundt uden at være sponsoreret, og ikke mindst bevare forstanden i ensformigheden, selvom der ikke er to bølger som er éns ude på havene.

Om Christian Liebergreen:

Christian er en eventyrer der ikke ser nogle hindringer, hvad enten om det er i naturen, eller få et sammenhold til at fungere. For så længe man er positivt indstillet skal man nok finde en løsning.

Christian er uddannet navigatør, har rejst tværs over Canada alene som 17 årig, cyklet New Zealand rundt, tilbragt 26 måneder i Nordøstgrønland med Sirius-patruljen og sejlet jorden rundt alene non-stop.

Selve foredraget starter kl 19.00, men vi spiser sammen fra kl 18.00. Hovmesteren vil i dagens anledning servere en fantastisk pulled pork, som skal bestilles senest d. 15. marts gennem nedenstående tilmeldingsformular. Betaling for mad kan ikke refunderes. Drikkevarer kan købes på dagen.

Tilmeldingen til foredraget er ikke bindende, men da vi har en begrænsning ift. hvor mange mennesker vi kan være i lokalet, er det nødvendigt for os på forhånd at have en ganske præcis ide om hvor mange der deltager, ligesom hovmesteren skal kunne sikre at der er mad til alle, der ønsker det. Hvis du bliver forhindret i at deltage efter tilmelding, så skriv til os hurtigst muligt, så et andet medlem kan få del i fornøjelsen.

Vi lukker for tilmeldingen, når vi har nået loftet for hvor mange vi må være i Hal 1 eller senest 15. marts, så skynd jer at få familien tilmeldt til dette arrangement.

Arrangementet er forbeholdt medlemmer, så husk gyldigt medlemskort og billetter på dagen!

Hvis du har spørgsmål, kommentarer eller rettelser til din tilmelding, så send en mail til klubliv@hellerupsejlklub.dk

Find vej til arrangementet

Klik for at se et kort med stedets placering hos Google Maps >