Hop til hovedindholdet

2900 Hellerup

Nicolai Sehested fortæller om Volvo Ocean Race

Arrangementsbeskrivelse

Trods en alder på blot 29 år, har Nicolai Sehested allerede nu to Volvo Ocean Race kampagner på CV'et.

Kom og hør hvad det vil sige at sejle med i verdens hårdeste kapsejlads rundt om jorden, og om hvordan man som ung sejler kan udvikle sit talent og opnå resultater og muligheder, der kan synes helt umulige.

I løbet af aftenen vil der være et par små overraskelser, så der er lagt op til en rigtig hyggelig klubaften med vennerne fra sejlklubben.

Selve foredraget starter kl 19.30, men vi spiser sammen fra kl 18.30. Hovmesteren vil i dagens anledning servere en rigtig god omgang svinekæber i mørk øl med rodfrugter og grov mos. Middagen indgår i prisen. Billetter skal bestilles senest d. 19. februar gennem nedenstående tilmeldingsformular. Betalingen kan ikke refunderes. Drikkevarer kan købes på dagen til de sædvanlige fordelagtige priser.

Efter foredraget, er du meget velkommen til at blive hængende. Vi sørger for at der vil være lidt musik og baren holdes åben til den sidste går hjem.

Vi lukker for tilmeldingen, når vi har nået loftet for hvor mange vi må være i Hal 1 eller senest 19. februar, så skynd jer at få familien tilmeldt til dette arrangement.

Arrangementet er forbeholdt medlemmer samt deres familier, så husk gyldigt medlemskort og billetter på dagen!

Hvis du har spørgsmål, kommentarer eller rettelser til din tilmelding, så send en mail til klubliv@hellerupsejlklub.dk

Find vej til arrangementet

Klik for at se et kort med stedets placering hos Google Maps >