Hop til hovedindholdet

2900 Hellerup

Afriggerfest 2019

Arrangementsbeskrivelse

Så er det blevet tid til AFRIGGERFEST 2019! Festen hvor vi i Hellerup Sejlklub fejrer dette års medaljetagere, vores frivillige og siger tak for en god sæson til vores klubkammerater og dyrker klublivet! Vi har sørget for et brag af en fest, således du kun skal medbringe dansesko og højt humør.

Arrangementet finder sted lørdag d. 2. november i Hal 1 med start kl. 18:30. Her vil vi starte med  velkomstdrink efterfulgt af det formelle, hvor der vil være formandstale, borgmestertale, uddeling af præmier og årsnåle. Herefter vil der blive serveret tapas.

Vi har i år valgt at alle kan deltage gratis til fest og spisning. Der vil være gratis øl indtil kl 1930, herefter kan der købes øl, vin og vand til fornuftige priser.

I traditionen tro vil vores medlemmer der har vundet medaljer ved danske såvel som udenlandske mesterskaber under klubbens stander samt aktive frivillige blivet hyldet.

ENGLISH:

Then it's time for the AFRIGGERFEST 2019! The party where we in Hellerup Sailing Club celebrate this year's medallists, our volunteers, and thank you for a good season for our club mates and cultivating the club life! We have taken care of a party so you only have to bring dance shoes and a high mood.

The event will take place on Saturday November 2nd in Hall 1 with start at. 18:30. Here we will start with a welcome drink followed by the formal where there will be chairman's speech, mayor's speech, award of prizes and annual needles. After that, tapas will be served.

This year we have chosen that everyone can participate for free partying and dining. There will be free beer until 1930, after which beer, wine and water can be bought at reasonable prices.

In the tradition of faith, our members will have won medals at Danish as well as foreign championships during club standings as well as active volunteers receive all the glory they deserve.

Find vej til arrangementet

Klik for at se et kort med stedets placering hos Google Maps >